Foglalás és érdeklődés

 Nem foglalható napok

Foglaljon garantáltan a legjobb árakon és feltételekkel!

Gy.I.K.

Kérdése van? Könnyen lehet, hogy itt megtalálja a választ!


Összegyűjtöttük azokat a kérdéseket, amiket a leggyakrabban tesznek fel az érdeklődők kollégáinknak, így amennyiben valami nem egyértelmű honlapunkon, ajánlatunkban vagy szolgáltatásinkban arra feltehetően itt választ kap, ha mégsem akkor keressen minket bizalommal!


Ha mégsem lelne válaszra, kollégáink szívesen válaszolnak az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: +36-87/575-210

e-mail: recepcio@hotellaroba.hu


Melyek a kiemelt időszakok?


2017. április 14 - 17. Húsvét

2017. június 7 - 11. Harley-Davidson fesztivál

2017. október 20 - október 23. Nemzeti ünnep

2017. október 27 - október 29. Halloween
2017. október 29 - november 05. Őszi szünet

2017. december 01 - 03 Mikulás hétvége

2017 december 22 - december 26 Karácsony
2017 december 26 - december 29 Téli szünet

2017 december 29 - 2018 január 01 Szilveszter


Mikor kezdődik a főszezon és meddig tart?


2016. 08. 29. - 2017. 06. 30. Előszezon

2017. 07. 01. - 2017. 08. 27. Főszezon

2017. 08. 28. ....................... Utószezon


Milyen típusú SZÉP kártyát fogad el a szálloda?

Szállodánk mindhárom bank (K&H SZÉP kártya, OTP SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya) által kibocsátott SZÉP kártyát elfogadja

A SZÉP Kártya melyik alszámlájáról fizethetek?

Szállodánkban a SZÉP kártyák bármelyik alszámlájáról fizethet.

Kell-e előleget fizetnem?
Igen, szállodánk a foglalásokat előlegfizetéshez köti.

Fizethetem-e az előleget SZÉP kártyával?

Igen, az előleget vendégeink fizethetik SZÉP kártyájukról. Ezt mindegyik kártyakibocsátó esetében máshogy kell megtenni ehhez kérje kollégánk segítségét a fenti elérhetőségeken!

Mit tartalmaz a félpanzió?

A félpanzió szállodánkban a reggelit és a vacsorát tartalmazza, mely létszám függvényében lehet büféasztalos vagy felszolgált. Felszolgált reggeli és vacsora esetén szintén kínálunk hideg és meleg ételeket egyaránt és lehetőséget kínálunk a választásra is.

Mit tartalmaz az All inclusive ellátás?
All inclusive ellátásra szállodánkban csak kivételes alkalmakkor van lehetőség (általában kiemelt időszakokban állami ünnepeken).
Az All Inclusive ellátás: érkezés napján 14:00 órától, távozás napján 11:00 óráig tart. A szolgáltatások nap közben 8:00-22:00 óra között állnak rendelkezésre a következők szerint:
- Büféasztalos reggeli 08:00 – 10:00-ig,
- Büféasztalos vagy menüválasztásos ebéd 12:00 – 14:00,
- Délután sütemény,
- Büféasztalos vacsora 18:00 – 20:00 között
- korlátlan italfogyasztás az alábbi italokból 8:00 – 22:00 között (szénsavas és szénsavmentes üdítő italok és ásványvíz, kávé és tea) és 11:00 – 22:00 között (csapolt sör, 3 féle balatoni bor)

Mi a különbség a büféasztal és a svédasztal között?
A két szó jelentése megegyezik a "svédasztalos" kifejezés gyakorlatilag a büféasztalos szinonimája.

Meddig tart nyitva a wellness részleg?

Szállodánk wellness részlege minden nap 08.00 - 21.00 óra között tart nyitva.

Nem szálló vendégeink részére wellness részlegünk kizárólag foglaltság függvényében és előzetes telefonos bejelentkezés után használható!

Mit jelent a korlátlan wellness használat?

A korlátlan wellness használat azt jelenti, hogy nyitvatartási időn belül vendégeink időkorlát nélkül használhatják a wellness részleg szolgáltatásait.

Fizethetek-e bankkártyával, hitelkártyával?

Igen, szállodánkban lehetősége van bankkártyával vagy hitelkártyával fizetni.